- Вие сте тук:
- Начало»
- Конкурси»
- Обявява конкурси»
Обявява конкурси
ОБЯВА
Областна администрация гр.Добрич на основание Заповед № РД-11-10-434/24.11.2008г. на Областен управител на област Добрич, чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител и чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители
ОБЯВЯВА КОНКУРС
За следните длъжности:
Началник отдел "Държавна собственост" към дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост", отдел „Държавна собственост" и
Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт" към дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост", отдел „Регионално развитие и административен контрол".
1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Област на дейност:
За длъжността Началник отдел "Държавна собственост": Участие и контрол на дейности, свързани с придобиването, разпореждането и управлението на държавното имущество на територията на областта.
За длъжността Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт": Участие и контрол на дейности, свързани с териториално-селищно устройство, комуналната дейност и строителство, геодезията и кадастъра в областта. Извършва дейности свързани със съгласуване и одобряване на областната и републиканска транспортни схеми.
1.2. Цел на длъжността:
За длъжността Началник отдел "Държавна собственост": Подпомага областния управител при подготвяне и осигуряване придобиването, разпореждането и управлението на държавното имущество на територията на областта.
За длъжността Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт": Подпомага областния управител при вземане на решения по въпроси свързани с териториално-селищното устройство, кадастъра, организацията на безопасността на движението и транспортното обслужване в областта.
1.3. Изисквана минимална степен на завършено образование:
За длъжността Началник отдел "Държавна собственост" - висше образование, степен магистър.
За длъжността Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт" - висше образование, степен бакалавър.
1.4. Специалност, по която е придобито образованието:
За длъжността Началник отдел "Държавна собственост" - строителен инженер, икономика на строителството или икономика.
За длъжността Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт" - строителство, геодезия, архитектура, икономика на строителството или икономика.
1.5. Години професионален опит:
За длъжността Началник отдел "Държавна собственост" - 6 години или II младши ранг.
За длъжността Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт" - 3 години или IV младши ранг.
1.6. Допълнителни изисквания:
За длъжността Началник отдел "Държавна собственост":
- познаване и ползване на нормативни актове;
- управленска компетентност;
- организационна компетентност;
- комуникационна компетентност;
- компетентност за работа с потребители;
- компютърна грамотност.
За длъжността Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт":
- познаване и ползване на нормативни актове;
- организационна компетентност;
- комуникационна компетентност;
- компетентност за работа с потребители;
- компютърна грамотност.
2. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността:
За длъжността Началник отдел "Държавна собственост" - 393 лева.
За длъжността Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт" - 363 лева.
3. Начин за провеждане на конкурса:
- тест
- интервю
4 . Необходими документи за участие в конкурса:
4.1.Заявление за участие в конкурса (образец);
4.2.Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (образец);
4.3.Декларация по чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител(образец);
4.4.Автобиография СV формат;
4.5.Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
4.6.Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг.
4.7.Копие от осигурителната, трудовата или служебна книжка.
Формулярите по образец се предоставят всеки работен ден в Областна администрация гр.Добрич, "Бюро за комплексно обслужване", ет. 1, от 9.00 до 17.30 часа.
На кандидатите ще се предостави длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
5. Място и срок за подаване на документите:
Кандидатите подават заявленията лично в Областна администрация гр.Добрич - "Бюро за комплексно обслужване". Лицата, определени да приемат документите извършват проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия. След проверката, с входящ номер и дата се регистрират само заявленията.
6. Краен срок за подаване на документите: 08.12.2008 година, 17.30ч.
Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Областна администрация гр.Добрич и публикуван в електронната й страница.
Обявата е публикувана във вестник "Нова добруджанска трибуна", в Регистъра на административните структури и на актовете на органите на изпълнителната власт, в страницата на Областна администрация - obldobrich.orbitel.bg и е изнесена на Информационното таблото за обяви в сградата на Областна администрация гр.Добрич.