Обявява конкурси

 

ОБЯВА

 

Областна администрация гр.Добрич на основание Заповед № РД-11-10-434/24.11.2008г. на Областен управител на област Добрич, чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител и чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители

 

            ОБЯВЯВА КОНКУРС

 

За следните длъжности:

Началник отдел "Държавна собственост" към дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост", отдел „Държавна собственост" и

Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт" към дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост", отдел „Регионално развитие и административен контрол".

1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Област на дейност:

     За длъжността Началник отдел "Държавна собственост": Участие и контрол на дейности, свързани с придобиването, разпореждането и управлението на държавното имущество на територията на областта.

     За длъжността Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт": Участие и контрол на дейности, свързани с териториално-селищно устройство, комуналната дейност и строителство, геодезията и кадастъра в областта. Извършва дейности свързани със съгласуване и одобряване на областната и републиканска транспортни схеми.  

1.2. Цел на длъжността:

     За длъжността Началник отдел "Държавна собственост": Подпомага областния управител при подготвяне и осигуряване придобиването, разпореждането и управлението на държавното имущество на територията на областта.

     За длъжността Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт": Подпомага областния управител при вземане на решения по въпроси свързани с териториално-селищното устройство, кадастъра, организацията на безопасността на движението и транспортното обслужване в областта.

1.3. Изисквана минимална степен на завършено образование:

За длъжността Началник отдел "Държавна собственост" - висше образование, степен магистър.

За длъжността Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт" - висше образование, степен бакалавър.

1.4. Специалност, по която е придобито образованието:

За длъжността Началник отдел "Държавна собственост" - строителен инженер, икономика на строителството или икономика.

За длъжността Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт" - строителство, геодезия, архитектура, икономика на строителството или икономика.

1.5. Години професионален опит:

За длъжността Началник отдел "Държавна собственост" - 6 години или II младши ранг.

За длъжността Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт" - 3 години или IV младши ранг.

      1.6. Допълнителни изисквания:

За длъжността Началник отдел "Държавна собственост":

- познаване и ползване на нормативни актове;

- управленска компетентност;

- организационна компетентност;

- комуникационна компетентност;

- компетентност за работа с потребители;

- компютърна грамотност.

За длъжността Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт":

- познаване и ползване на нормативни актове;

- организационна компетентност;

- комуникационна компетентност;

- компетентност за работа с потребители;

- компютърна грамотност.

       2. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността:

За длъжността Началник отдел "Държавна собственост" - 393 лева.

За длъжността Главен експерт "Териториално-селищно устройство и транспорт" - 363 лева.

       3. Начин за провеждане на конкурса:

- тест

- интервю

       4 . Необходими документи за участие в конкурса:

4.1.Заявление за участие в конкурса (образец);

4.2.Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (образец);

4.3.Декларация по чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител(образец);

4.4.Автобиография СV формат;

4.5.Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;

4.6.Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг.

4.7.Копие от осигурителната, трудовата или служебна книжка.

     Формулярите по образец се предоставят всеки работен ден в Областна администрация гр.Добрич, "Бюро за комплексно обслужване", ет. 1, от 9.00 до 17.30 часа.

На кандидатите ще се предостави длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.

5. Място и срок за подаване на документите:

     Кандидатите подават заявленията лично в Областна администрация гр.Добрич - "Бюро за комплексно обслужване". Лицата, определени да приемат документите извършват проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия. След проверката, с входящ номер и дата се регистрират само заявленията.

6. Краен срок за подаване на документите: 08.12.2008 година, 17.30ч.

     Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Областна администрация гр.Добрич и публикуван в електронната й страница.

            Обявата е публикувана във вестник "Нова добруджанска трибуна", в   Регистъра на административните структури и на актовете на органите на изпълнителната власт, в страницата на Областна администрация - obldobrich.orbitel.bg и е изнесена на Информационното таблото за обяви в сградата на Областна администрация гр.Добрич.

 

 

 

 




Актуално

съобщение

анкета