- Вие сте тук:
- Начало»
- Конкурси»
- Обявява конкурс»
Обявява конкурс
ОБЯВА
Областна администрация гр.Добрич на основание Заповед № РД-11-10-45/17.02.2009г. на Областен управител на област Добрич, чл.9а, ал 2 във връзка с чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители
ОБЯВЯВА КОНКУРС
За длъжността:
Младши експерт „Актуване и деактуване" към Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост". Съгласно Заповед № РД-11-10-25/20.01.2009г. на Областен управител на област Добрич, длъжността е определена за заемане от хора с трайни увреждания.
1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Област на дейност:
Актуване и деактуване на имоти-държавна собственост; консултация на физически и юридически лица.
1.2. Цел на длъжността:
Подпомагане областния управител в изпълнение на неговите функции, свързани с надзора и актуването на имоти държавна собственост, както и издаване на заповеди за отписване на имоти-държавна собственост от регистрите на областна администрация.
1.3. Изисквана минимална степен на завършено образование:
- висше образование, степен бакалавър.
1.4. Специалност, по която е придобито образованието:
- българска филология, строителство, икономика на строителството или икономика.
1.5. Години професионален опит:
- не се изисква
1.6. Допълнителни изисквания:
- аналитична компетентност
- ориентация към резултати
- изграждане на отношения
- познаване на заинтересуваните страни
- комуникативна компетентност
2. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността:
- 322 лева.
3. Начин за провеждане на конкурса:
- тест
- интервю
4 . Необходими документи за участие в конкурса:
4.1. Заявление за участие в конкурса (образец);
4.2.Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (образец);
4.3. Декларация по чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител(образец);
4.4.Автобиография СV формат;
4.5.Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
4.6.Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг.
4.7.Копие от осигурителната, трудовата или служебна книжка.
4.8.Решение на ТЕЛК, с което е установена степен на намалена работоспособност или намалена възможност за социална адаптация 50 и над 50 на сто.
Формулярите по образец се предоставят всеки работен ден в Областна администрация гр.Добрич, "Бюро за комплексно обслужване", ет. 1, от 9.00 до 17.30 часа.
На кандидатите ще се предостави длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
5. Място и срок за подаване на документите:
Кандидатите подават заявленията лично в Областна администрация гр.Добрич - "Бюро за комплексно обслужване". Лицата, определени да приемат документите извършват проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия. След проверката, с входящ номер и дата се регистрират само заявленията.
6. Краен срок за подаване на документите: 04.03.2009 година, 17.30ч.
Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Областна администрация гр.Добрич и публикуван в електронната й страница.
Обявата е публикувана във вестник „Добруджанска трибуна" и вестник "Нова добруджанска трибуна", в Регистъра на административните структури и на актовете на органите на изпълнителната власт, в страницата на Областна администрация - http://www.dobrich-governor.org/ и е изнесена на Информационното таблото за обяви в сградата на Областна администрация гр.Добрич.