Обявява конкурс

prev next
 

 

 

 

 

 

 

ОБЯВА

     Областна администрация гр.Добрич на основание Заповед № РД-11-10-45/17.02.2009г. на Областен управител на област Добрич, чл.9а, ал 2 във връзка с чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители

ОБЯВЯВА КОНКУРС

За длъжността:

      Младши експерт „Актуване и деактуване" към Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост". Съгласно Заповед № РД-11-10-25/20.01.2009г. на Областен управител на област Добрич, длъжността е определена за заемане от хора с трайни увреждания.

1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Област на дейност:

     Актуване и деактуване на имоти-държавна собственост; консултация на физически и юридически лица.

1.2. Цел на длъжността:

     Подпомагане областния управител в изпълнение на неговите функции, свързани с надзора и актуването на имоти държавна собственост, както и издаване на заповеди за отписване на имоти-държавна собственост от регистрите на областна администрация.

1.3. Изисквана минимална степен на завършено образование:

  •  висше образование, степен бакалавър.

1.4. Специалност, по която е придобито образованието:

  • българска филология, строителство, икономика на строителството или икономика.

1.5. Години професионален опит:

  •  не се изисква

      1.6. Допълнителни изисквания:

  • аналитична компетентност         
  • ориентация към резултати          
  • изграждане на отношения           
  • познаване на заинтересуваните страни
  • комуникативна компетентност  

       2. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността:

- 322 лева.

       3. Начин за провеждане на конкурса:

- тест

- интервю

       4 . Необходими документи за участие в конкурса:

4.1. Заявление за участие в конкурса (образец);

4.2.Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (образец);

4.3. Декларация по чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител(образец);

4.4.Автобиография СV формат;

4.5.Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;

4.6.Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг.

4.7.Копие от осигурителната, трудовата или служебна книжка.

4.8.Решение на ТЕЛК, с което е установена степен на намалена работоспособност или намалена възможност за социална адаптация 50 и над 50 на сто.

Формулярите по образец се предоставят всеки работен ден в Областна администрация гр.Добрич, "Бюро за комплексно обслужване", ет. 1, от 9.00 до 17.30 часа.

На кандидатите ще се предостави длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.

5. Място и срок за подаване на документите:

     Кандидатите подават заявленията лично в Областна администрация гр.Добрич - "Бюро за комплексно обслужване". Лицата, определени да приемат документите извършват проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия. След проверката, с входящ номер и дата се регистрират само заявленията.

6. Краен срок за подаване на документите: 04.03.2009 година, 17.30ч.

     Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Областна администрация гр.Добрич и публикуван в електронната й страница.

            Обявата е публикувана във вестник „Добруджанска трибуна" и вестник "Нова добруджанска трибуна", в  Регистъра на административните структури и на актовете на органите на изпълнителната власт, в страницата на Областна администрация - http://www.dobrich-governor.org/ и е изнесена на Информационното таблото за обяви в сградата на Областна администрация гр.Добрич.




Актуално

съобщение

анкета