ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността: ЮРИСКОНСУЛТ

 ОБЯВА

 Областна  администрация гр. Добрич на основание Заповед  №  РкД-20-82/24.04.2023 г. на Областен управител на Област Добрич, чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител и чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността:

 ЮРИСКОНСУЛТ

в Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
в Областна администрация Добрич

1. Правоотношение: Служебно.

2. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика        

            Основната цел на длъжността Юрисконсулт е да оказва правна помощ за законосъобразното осъществяване правомощията на областният управител, да осигурява процесуално представителство пред органите на съдебната власт, да изразява  становища и разработва предложения за решаване на правни проблеми, свързани с функциите на областна администрация.

3. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

            - Изисквана минимална степен на завършено образование: Магистър;

            - Минимален професионален опит:  Не се изисква;

            - Ранг/ Специфично наименование: V младши;

            - Специалност по която да е придобито образованието: Право;

4.  Допълнителни умения и квалификации:

            - Компютърна грамотност, работа с правно-информационните системи, работа с WORD, EXCEL;

            - Способност да планира, организира и контролира собствената си работа за постигане на поставените цели;

            - Способност за ефективна работа в екип, комуникативност

5. Минимален размер на основната заплата по нива и степени, определена за длъжността: 780 лв.

             Основният размер на заплатата за длъжността се определя от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

6. Начин на провеждане на конкурса

            - тест

            - интервю

7. Необходими документи и образци за кандидатстване

            Подаването на документите за участие се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник, или по електронен път.

            - Заявление за участие в конкурса - приложение № 3 към чл.17. ал. 2 от НПКПМДСл;

            - Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл /образец/;

            - Декларация по чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител /образец/;

            - Копие от удостоверение за юридическа правоспособност;    

 - Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност.

Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото с чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

            - Копия от документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител, ако има такъв;

            -  Европейски формата на автобиография CV формат;

           - Други документи - документ удостоверяващ премината срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България. Тези лица се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

8. Място и срок за подаване на документите:

            - Област, община, населено място: Добрич, Добрич-град, гр. Добрич;

            - Адрес: ул. "Независимост" № 5";

- Административно звено: Обща администрация /Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"/Център "Административно обслужване", ет. 1

- Лице за контакт: Десислава Ангелова, тел 058/655 411;

- Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник;

            - По електронен път: e-mail: governor@dobrich.government.bg. Документите съгл. т.7 подадени по този начин са в електронен вариант, като Заявлението за участие в конкурса - приложение № 3 към чл.17. ал. 2 от НПКПМДСл и Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

            - Краен срок за подаване на документите: 05.05.2023 г., 17.00 часа;

            - Ден на публикуване: 25.04.2023 г.

9. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъците или други съобщения:

            - Интернет страница на Областна администрация Добрич: www.dobrich.government.bg

- Информационното табло във фоайето на  сградата на Областна администрация гр. Добрич;

10. Служителят, определен да приема документите, извършва проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомява кандидатите лично или чрез пълномощника за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител и в други нормативни актове. В случай, че документите са подадени по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.

11. При подаване на документите служителят определен да ги приеме, предоставя на кандидатите длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.

12. С входящ номер и дата да се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи. Заявления, които са подадени след изтичане на срока по т.8 не се регистрират.

13. Служителят, определен да приема документите уведомява кандидатите за следното:

- обработването на лични данни, предоставени от кандидатите е за целите на провеждане на конкурс за заемане на длъжност като държавен служител съгласно чл. 13 от Общия регламент относно защитата на данните /Регламент (ЕС) 2016/679/:

            - предоставените от всеки кандидат лични данни на администратора на лични данни Областна администрация Добрич са необходими за провеждане на конкурсна процедура съгласно Закона за държавния служител и Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;

            - срокът за съхранение на предоставените лични данни - 3 години на електронен носител и на хартия;

            - всеки кандидат има право да изисква от администратора заличаване и коригиране на личните му данни, обработването на които не отговаря на изискванията на ЗЗЛД, които права може да упражни чрез отправяне на писмено изявление до администратора, включително изпратено по електронен път, както и чрез формата за контакт на сайта на Областна администрация Добрич;

            - всеки кандидат има право да подаде жалба до надзорен орган - Комисията за защита на личните данни;

            - при непредоставянето на горепосочените лични данни от страна на кандидата, не могат да бъдат изпълнени посочените законови изисквания за участието му в конкурсната процедура;

            - администраторът не извършва други действия на обработка, по отношение на предоставените лични данни на всеки кандидат, освен за целите на конкурсната процедура.

 



Прикачени файлове


Актуално

съобщение

анкета