ЗАПОВЕД на Областния управител за стартиране на процедурата за морските плажове

 

З А П О В Е Д

РД-11-03-03 

Добрич, 22 2010 г.

На основание чл.32, ал.1 от Закона за администрацията, чл.7, ал.6, във връзка с чл.7, ал.5 от Закона за устройство на Черноморското крайбрежие (ЗУЧК), чл.16, ал.2 и чл.19, ал.1 от Закона за държавната собственост и чл. 13 и чл. 43 от Правилника за прилагане за Закона за държавната собственост,  Заповед № РД 02 - 14 - 634 /20.04.2010 г. на Министъра на регионалното развитие и благоустройството и предвид необходимостта от стопанисване на обектите - изключителна държавна собственост, представляващи морски плажове, намиращи се  на територията на област Добрич, в т.ч. осигуряване на безопасни условия за ползването им по предназначение,

Н А Р Е Ж Д А М :

1. Откривам процедура за провеждане на търг с тайно наддаване за отдаване под наем за срок от 5 години за стопанисване на следните морски плажове на територията на област Добрич:

ОБЩИНА ШАБЛА:

„Къмпинг „Чайка"("Космос") с начална годишна тръжна цена 34 384 лв.

„Шабленска тузла" с начална годишна тръжна цена 33 873 лв.

„Къмпинг "Добруджа" с начална годишна тръжна цена 61 050 лв.

 

ОБЩИНА КАВАРНА:

 „Божурец -  Топола 1" с начална годишна тръжна цена 1 740 лв.

„Божурец -  Топола 2" с начална годишна тръжна цена 4 805 лв.

„Божурец - Топола 3" с начална годишна тръжна цена 10 309 лв.

„Иканталъка 2" с начална годишна тръжна цена 15 577 лв.

 

ОБЩИНА БАЛЧИК:

„Тузлата" с начална годишна тръжна цена 6 958 лв.

„Робинзон 2" с начална годишна тръжна цена 3 073 лв.

"Kранево - международен детски лагер" с начална годишна тръжна цена 29 838 лв.

 

2. Право на участие в търга имат всички физически и юридически лица, закупили тръжни документи и представили документите, посочени в т. 9 от Приложение № 1 към настоящата заповед. Физическите лица, които не са еднолични тъговци, следва да се регистрират по реда на чл. 58 от Търговския закон към момента на сключване на договора за наем.

3. Утвърждавам тръжна документация за провеждане на търга, съгласно Приложение №1, което е неразделна част от настоящата заповед. Тръжната документация за участие в търга се закупува в Бюро "Комплексно обслужване" на областна администрация. Цената на тръжната документация е 500.00 /петстотин/ лева. 

4.  Размерът на депозитната вноска за участие в търга е в размер на 50% от началната тръжна цена, вносима при подаването и регистрирането на заявлението за участие в търга включително, по банков път по сметка на Областна администрация на област Добрич : IBAN - BG89 UNCR 7000 3306 2031 16,  BIC - UNCR BGSF, „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" ОФИС ГРАД ДОБРИЧ. За внесеният депозит не се дължи лихва.

5. Кандидатите за участие в търга следва да представят следните документи:

5.1.Заявление за участие - попълва се по образец, приложен в тръжните книжа;

5.2 Към заявлението за участие се прилагат списък на документите, съдържащи се в заявлението за участие в търг с тайно наддаване - Приложение № 1.1 и следните документи:

5.2.1. Документ за закупена тръжна документация. Цената на тръжната документация е в размер на 500.00 /петстотин/ лева и следва да бъде внесена по сметка на Областна администрация Добрич: IBAN - BG88 UNCR 7000 3106 2031 02, BIC - UNCR BGSF, „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" ОФИС ГРАД ДОБРИЧ.

5.2.2. Документ за внесен депозит по т. 4 (т.8 от тръжната документация);

5.3. Документи за легитимация и представителна власт:

5.3.1. За физически лица, които не са регистрирани като еднолични търговци:

- Копие от документ за самоличност;

- В случаите, когато участва в търга чрез пълномощник, упълномощеният представя нотариално заверено пълномощно;

- Удостоверение за липса на задължения по чл. 87, ал. 6 от ДОПК;

- Свидетелство за съдимост /срок на валидност 6 месеца/.

5.3.2. За еднолични търговци (ЕТ):

- Нотариално заверен документ за регистрация на ЕТ и документ за регистрация по БУЛСТАТ, ако са налични;

- Оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално състояние, издадено от регистърния съд и посочване на единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър;

- В случаите, когато едноличния търговец участва в търга чрез пълномощник, упълномощеният представя нотариално заверено пълномощно;

- Свидетелство за съдимост на едноличния търговец /срок на валидност 6 месеца/.

5.3.3. За юридически лица:

- Нотариално заверен документ за регистрация на юридическото лице и документ за регистрация по БУЛСТАТ, ако са налични;

- Оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално състояние, издадено от регистърния съд или удостоверение по ЕИК, издадено от Агенцията по вписвания - валидни към датата на провеждане на търга;

- Нотариално заверено пълномощно за представителна власт, ако юридическото лице се представлява от пълномощник;

- Свидетелство за съдимост на членовете на управителните и контролните органи на търговското дружество /срок на валидност 6 месеца/.

5.4. Удостоверение за данъчна регистрация или удостоверение за регистрация в Национална агенция по приходите;

5.5. „Предлаганата цена" /по образец/, както и попълнен на електронен /електронният файл е достъпен на интернет страницата на Областна администрация Добрич/ и хартиен носител проект на договор с предлагана цена и данните на участника, поставени в отделен непрозрачен запечатан плик с надпис "Предлагана цена".

5.6. Декларация, че ще осигури за своя сметка техническото оборудване на морския плаж и прилежащата акватория със съоръжения, технически средства и преместваеми обекти за извършване на задължителните дейностите по § 1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на ЗУЧК, необходими за осигуряване на водно спасяване, обезопасяване на прилежащата акватория, здравно и медицинско обслужване, санитарно-хигиенно поддържане на плажа по време на туристическия сезон, но не по-късно от 1 юни и не по-рано от 30 септември на съответната календарна година /образец/.

5.7. Декларация, че ще обезпечи организационния и кадрови ресурс за извършване на дейностите по т. 5.6 /образец/ (т. 9.6 от тръжната документация).

5.8. Предложение за организация на задължителните дейности, съгласно
§ 1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на ЗУЧК;

5.9. Специализирани схеми (в мащаб) и подробна обяснителна записка към тях, отговарящи на нормативните изисквания за:

   1. Прилежащата акватория с определяне на зоните за:

а) санитарна охрана и къпане;

б) развитие на водни спортове, ако се предвиждат такива дейности;

в) подводна археология и подводен туризъм, ако се предвиждат такива дейности;

    2. Преместваемите обекти и съоръжения, с определяне на зоните и обектите, необходими за:

а) здравно и санитарно-хигиенно обслужване на посетителите (медицински и реанимационни пунктове, санитарни възли, душ-кабини, съблекални и др. подобни);

б) водно-спасителна дейност (спасителни постове, спасителни станции, зоните за къпане и тяхното означавани и др. съгласно действащите нормативни изисквания за водно-спасителна дейност);

в) спортно - развлекателни услуги (зони за разполагане и осъществяване на спортни дейности, преместваеми обекти за спортни дейности и за съхраняване на инвентар, водна пързалка и др.);

г) търговски обекти (сглобяеми обекти, павилиони и навеси);

д) поддържане на морския плаж (кошчета и съдове за битови отпадъци, обекти за съхраняване на машините и инвентара, свързан с поддържането и др.).

Схемите трябва да съдържат таблица с номерация и площта на всеки отделен обект.

5.10. Декларация, че кандидатът не е в произвоство по несъстоятелност /по образец/;

5.11. Удостоверение за липса на публични задължения по чл. 87, ал. 6 от ДОПК - за юридическите лица и ЕТ;

5.12. Декларация, че приема изцяло условията по приложения към тръжната документация проект на договор /по образец/;

5.13. Предложението за наемна цена, заедно с попълнения договор, съдържащ данните на кандидата, и предлаганата цена се поставя в отделен непрозрачен запечатан плик с надпис "Предлагана цена". Всички документи по Приложение № 1, заедно с малкия запечатан плик, съдържащ предложената наемна цена се поставят в голям непрозрачен плик, върху който задължително се изписва "Заявление за участие в търг с тайно наддаване" и наименованието на обекта, както и наименованието на кандидата, адрес за кореспонденция, телефон и факс, когато такъв е наличен.

6. Подаването и регистрирането на заявления за участие в търга ще се извърши, всеки работен ден от 09.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 16.00 ч. до 26.05.2010 год. в административната сграда на Областна администрация на област Добрич - гр. Добрич, ул. "Независимост" № 5, в Бюро за комплексно обслужване.

7. Търгът да се проведе на 27.05. 2010 г. от 10.00 часа в Областна администрация - Добрич.

8. Огледът на обектите, предмет на настоящия търг е свободен и се извършва самостоятелно от лицата, закупили тръжни документи, без да е необходима предварителна заявка.

9. Утвърждавам състав на комисията за провеждане на търга съгласно Приложение №  2, което е неразделна част от настоящата заповед.

             Контрол по изпълнението на заповедта възлагам на главния секретар на Областна администрация Добрич.

           

             Заповедта да се връчи на главния секретар на Областна администрация Добрич и на служителя от Бюро „Комплексно обслужване" за сведение и изпълнение.

            Копие от настоящата заповед да се връчи на членовете на комисията по т.9 за сведение и изпълнение.

 

 

ОБЛАСТЕН УПРАВИТЕЛ: ..............................................

                               (ЖЕЛЯЗКО ЖЕЛЯЗКОВ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Актуално

съобщение

анкета