Областна администрация Добрич обявява конкурс за длъжността

ОБЯВА
Областна администрация гр. Добрич на основание Заповед № РкД-20- 6
от 20. 01. 2017 г. на Областен управител на Област Добрич, чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител и чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността: СТАРШИ ЕКСПЕРТ „Управление, разпореждане и стопанисване на имоти и вещи - държавна собственост" Дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост" в Областна администрация - Добрич

1.Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Изисквана минимална степен на завършено образование: Бакалавър
1.2. Години професионален опит: 1 година /V младши
1.3.Специалност по която е придобито образованието: Икономика, „Архитектура, строителство и геодезия", Инженерна специалност.
2. Допълнителни условия, носещи предимство:
2.1. Компютърна грамотност: MS Office.
2.2. Други допълнителни изисквания:
2.1.Аналитична компетентност
2.2.Работа в екип
2.3.Комуникативна компетентност
2.4.Ориентация към резултати
2.5.Фокус на клиента
2.6.Професионална компетентност
3. Цел на длъжността:
Подпомага дейността на Областния управител при опазването и защитата на държавната собственост, опазване на обществения ред, организира дейностите по отдаване под наем на морските плажове.
4. Област на дейност :
- Деактуване на имоти държавна собственост
- Придобиване, разпореждане и управление на държавната собственост
- Обществен ред и борба с престъпността
- Организационно-мобилизационна подготовка и дейности по защита на населението при бедствия
- Подпомага ОУ при опазване и защитата на държавната собственост
- Подпомага ОУ при опазването на обществения ред на територията на областта при упражняването на нормативно предоставените му правомощия
- Координира и подпомага дейността на кметовете на общини при осъществяване на взаимодействието с областните дирекции на Министерството на вътрешните работи по спазване на обществения ред и борбата с престъпността
- Осигурява действия по придобиване, разпореждане и управление на държавното имущество на територията на областта в рамките на предоставените на Областния управител правомощия
- Осъществява контрол върху стопанисването на имотите, управлявани от Областния управител
- Организира и контролира отстраняването на аварии и щети в имотите, управлявани от Областния управител
- Изготвя становища и доклади, относно състоянието и разпореждането с имоти и вещи - държавна собственост
- Изготвя становища по постъпили заявления, молби и жалби, касаещи въпроси относно имоти и вещи - държавна собственост
- Подпомага Областния управител при извършване на действия, в сгради в режим на етажна собственост
- Организира дейностите по отдаване под наем на морските плажове, в случаите когато това правомощие е предоставено на Областния Управител, както и контрола по изпълнение на задълженията по сключените договори за наем
- По решение на Областния Управител учавства в постоянни и временни комисии
- Изпълнява и други задачи, произтичащи от резолюция или заповед на Областния управител.
- Подпомага главния експерт „Отбранително-мобилизационната подготовка" (ОМП) в Областна администрация в изпълнение на задълженията му;
- Подготвя и организира сбор на Областния управител по въпросите на ОМП;
- Участва в подпомагането на дейностите по защита на населението;
- Участва в Щаба за изпълнение на Областния план за защита при бедствия към Областния управител по Закона за защита при бедствия;
- По решение на Областния управител участва в работата на постоянни и временни комисии
- Да спазва изискванията на раздел VI от ППЗЗКИ (Задължения на служителите, получили разрешения за достъп до класифицирана информация);
- Да спазва изискванията на ЗЗКИ, ППЗЗКИ и всички поднормативни документи, свързани със защитата на класифицираната информация.
5. Размер на основната заплата определена за длъжността: 612,00 лева.
6. Начин на провеждане на конкурса:
- тест
- интервю
7. Необходими документи за участие в конкурса:
7.1. Заявление за участие в конкурса /образец/;
7.2. Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители / образец/;
7.3. Автобиография CV формат;
7.4. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация , които се изискват за длъжността;
7.5. Копие от осигурителна, трудова или служебна книжка.
Формулярите по образец, да се представят всеки работен ден в Областна администрация гр. Добрич, Бюро „Комплексно обслужване", ет.1 от 9.00 часа до 17.30 часа.
На кандидатите да се предостави длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
8. Място и срок за подаване на документите:
Кандидатите подават заявленията лично или чрез упълномощено за това лице в Областна администрация гр. Добрич Бюро „Комплексно обслужване", ет.1 от 9.00 часа до 17.30 часа.
Лицата, определени да приемат документите извършват проверка за наличие на всички документи, описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия.
След проверката с входящ номер и дата се регистрират само подадените заявления.
9. Срок за подаване на документите: 03 февруари 2017 г./ включително /.
Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати да бъде обявен на Информационното табло в сградата на Областна администрация гр. Добрич и публикуван в електронната й страница.




Актуално

съобщение

анкета